Edzések június 6-12.

Edzések június 6-12.

Hétfőn edzettem, követtem az edzéstervemet, de valamit megint elsiettem, mert kb 45 perc alatt végeztem. De edzettem és ez jó.

Kedden Pilateseztem, mert kellett valami extra.

Szerdán szintén Pilates volt.

Csütörtökön nem történt semmi, pihenőnapom volt.

Pénteken az edzéstervet követve edzettem megint, a B edzést toltam, azt hiszem, azt jobban szeretem. Hozzáadtam egy-két plankvariációt is és hasizmot a végére, így megvolt az egy óra.

Szombaton is edzettem, a pasimmal együtt, aki közben megunta, én meg megsajnáltam, úgyhogy kicsit korábban fejeztem be én is, kb 50 perc edzés volt.

Jövő héttől kicsit talán lazább lesz végre a munka, úgyhogy szeretnék kicsit többet edzeni. És a keddi Pilates helyett valami itthoni edzést beiktatni, a keddi kicsit lájtos, helyette valami intenzívebb jöhet. A szerdai viszont marad tutira. Azt hiszem, kedden és csütörtökön valami intenzív, de rövidebb edzést kellene csinálnom. Kitalálom még.

Szeptemberben lesz a nyaralásunk, addigra szeretnék emberi formát ölteni :)

 

válasz

