Extramini előrelépés

Extramini előrelépés

A szombati nagy felismerés után, miszerint az édességtől van durva szívdobogásom, ma reggel a biztonság kedvéért végeztem még egy kísérletet. Persze nem tudom, miért van szükségem ennyi megerősítésre, amikor eddig is tudtam, hogy nem szabad édességeket enni. Egyszerűen mostanában furcsán működöm.

De reggel ettem rendesen, utána vártam egy órát nagyjából, ettem két kocka cukros csokit és ha nem is ugyanolyan erősséggel, mint szombaton (akkor két sor csokit ettem), de kezdődött a szívdobogás. Szóval nem tudom homokba dugni a fejem, kézzelfogható bizonyíték van arra, hogy nem hogy nem tesz jót, de teljesen tönkretesz a nasi.

A hétvégét kielemezgetve arra jutottam, jó ötlet volt dokihoz menni a triviálisnak tűnő problémáimmal (márminthogy nincs semmi önkontrollom, teljes kétségbeesés, enyhe rosszullétek, stb). Péntek óta szedem a nyugibogyit, amit a doki ajánlott, illetve egy fajta Schüssler-sóval is megtámogatjuk az egészet és határozottan jobb a helyzet. Nem mondom, hogy nem bűnöztem a hétvégén, de sokkal jobb volt a helyzet, mint az elmúlt pár hónapban. Ráadásul nem is éreztem azt, hogy most bőgni és toporzékolni fogok, ha nem ehetek valami egészségtelent. Szombaton ettem egy túrórudit és két gombóc fagyit is, de amikor este a pasim kínálgatott mindenfélével, akkor őszintén tudtam azt mondani, hogy nem köszönöm, mert tényleg nem vágytam rá és nem csak azért mondtam, mert tudtam, hogy nem szabad, de közben belül ordítottam. Úgyhogy bizakodó vagyok.

binge eating

Még egy hét durvulás van a munkahelyen, aztán vége egy projektnek és ugyan utána tuti jön majd más extra feladat, most úgy érzem, hogy kicsit könnyebb lesz, ha ennek vége. És a nyár is itt van, ha más nem, stresszlevezetésnek az is jó, ha kicsit kiülök a napra egy közeli parkba. Remélem, meg is teszem, nem csak ígérgetem magamnak, hogy több időt töltök a szabadban.

válasz

