Struccpolitika vége

Struccpolitika vége

Évek óta boldog voltam, mert semmilyen IR tünetet nem produkáltam, maximum kicsit hányingerem volt reggelente és fontos volt, hogy ne éhezek hosszú órákon át, reggeli nélkül teljesen használhatatlan voltam. De semmi nem volt a régi tünetek közül, csak ennyi.

A héten viszont rá kellett jönnöm, hogy vége ennek az időszaknak és megint komolyan kell venni a diétát, ugyanis hétfőn reggel egy kicsit stresszes voltam, evésbe is folytottam a bánatomat, méghozzá reggeli után megettem másfél sor csokit, sima, hagyományos, cukrosat. Ezután hosszú ideig erős szívdobogásom volt, amit a stresszre fogtam. Ma viszont semmi stressz,c sak ebéd utáni csokoládé, nem is kispályásan, két sor Milka Noisette. És most itt ülök, lenne sok-sok tennivaló, de képtelen vagyok bármire is, mert brutális szívdobogásérzésem van. Nem tetszik. Nem jó. És mindezt úgy, hogy a doki javaslatára tegnaptól szedem a nyugibogyit is.

Nincs több struccpolitika. Nincs több kifogás. Ez már nagyon durván kézzelfogható IR-tünet.

 

válasz

