A régi szerelem: kakaós csiga

A régi szerelem: kakaós csiga

Az én gyengém a kakaós csiga, ezer éve ez a cheatmealem, ha épp elkap a nem-érdekel-a-diéta hangulat, veszek egyet. Teljesen egészségtelen, cukros, fehérlisztes verziót. És ez az, ami nélkül nem akarok létezni, úgyhogy muszáj találni egy egészséges verziót. Találtam már lassú szénhidrátosat, ami az IR-nek megfelel, találtam gluténmenteset, ami extragyors szénhidrátos volt. Találtam kelttésztásat, de nem eszem élesztőt sem, úgyhogy ez sem jöhet számításba.

És akkor múlt héten megtaláltam ezt a receptet. Sajnos nem mentettem el, mert utazás közben találtam és a telefont nyomogattam csak, úgyhogy most jó sokáig keresgéltem, mire megtaláltam. Persze pont addigra, amikorra már lejárt az idő és nem volt időm ezzel kísérletezni, úgyhogy a szokásos katyvaszt csináltam csak.

De ezt tutira meg fogom egyszer még sütni, még csak nem is extrém hozzávalókból áll, a tápiókaliszt és aszkorbinsav kivételével minden van itthon. A tápiókaliszt helyett lehet konjaklisztet is kipróbálnék, ami épp van itthon, mert a legutóbbi bioboltszállítmányban az is volt.

De ugye milyen szépséges?

csigák

A recept itt található és remélem, hamarosan az asztalomon a kész csiga :)

2 thoughts on “A régi szerelem: kakaós csiga

  1. Szia Gréta!

    Nagyon-nagyon örülünk, hogy tetszik a recept! Majd írd meg, hogy ízlett a végeredmény. Ha pedig esetleg csinálsz róla képet, azt is szívesen leközöljük, Téged és a blogot megjelölve természetesen.

    Egyébként pedig nagy gratula ehhez a vagány és letisztult bloghoz!

    a The Puur csapata

    Like

  2. :)))) Köszönöm :)
    Most még határozottan őrültekháza van itt, úgyhogy túlélésre játszom, de jövő hétvégén szeretnék végre nekiállni sütögetni :)

    Like

válasz

