Voltam orvosnál

Voltam orvosnál

Sok minden szóba került, a meglévő betegségeim, alternatív, illetve kevésbé alternatív kezelési módok. Az nem kérdés, hogy a diétámra hatalmas hangsúlyt kell fektetni, de közben szóba került a lelkem is elég intenzíven (meg a vele járó fizikai tünetek). És eljutottunk odáig, hogy ugyan elkezdünk egyéb kezelést is, most egy ideig nyugibogyit sem ártana szednem. Nem szintetikusat, csak gyógynövényeset, de amíg el nem múlik ez az időszak, amíg a kiváltó okot nem tudjuk megszüntetni, vagy legalább megtanulni jól kezelni, addig érdemes lenne egy ilyen időszakot végigvinni. Teljesen nyilvánvaló, hogy a stresszt nem jól kezelem, az étkezésem borul tőle, ha a diétát nem tartom be, akkor az IR-em és a pm-em is romlik, amitől még rosszabbul kezelem a stresszt, a stressztől amúgy is romlik az ir-pm, szóval ez itt egy rohadt nagy ördögi kör, amibe most belekerültem.

Úgyhogy most tartunk hatvan napot, ahol mindent bele szinten kell csinálni az életet, a diétát és lenyugodni sem ártana.

Remélem, jobb lesz. Doki után mindig kicsit lelkesebb, optimistább vagyok, remélem, most is jobb lesz majd. Bár amit ajánlott nyugibogyi, jó drága, illetve egy-két étrendkiegészítőt is javasolt, hát azok is aranyárban vannak, nem biztos, hogy ez most mind belefér anyagilag. Úgyhogy egyelőre nyugibogyi, a kötelező kezelés, illetve a diéta és edzés ahogy tőlem telik. Illetve kicsit jobban, mint ahogy most tőlem telik. Beleadva apait-anyait.

Most nem vagyok jól, a munka kicsit kiborít, az is kiborít, hogy felszedtem pár kilót, amitől nem tudok megszabadulni, mert nincs önkontrollom. Amikor jön valami stressz, eszem, hiába tudom, hogy hosszútávon is bajom lesz tőle (IR-ből cukorbetegség lesz, illetve extra kilók), rövid távon szintén (puffadok, ha tejterméket eszem, az IR-es tüneteim is előjönnek a cukrosaktól, szívdobogás és egyéb finomságok), és mégis. Kajálás után pedig csak utálkozom, hogy miért vagyok ilyen akaratgyenge. Ilyet még sosem éreztem, úgyhogy tényleg ideje volt szakemberhez fordulni.

Remélem, jobb lesz.

Nem hétfőtől, mától. Holnaptól. Tegnaptól.

 

válasz